wtorek, 8 stycznia 2013

tak, tak macie rację nie ma sensu uciekać, to mi w niczym nie pomoże, więc jestem. muszę powiedzieć, że jak narazie jestem z siebie zadowolona, dużo ćwiczę(porwałam się na jogę), jem zdrowo, pije wodę i zieloną herbatę.

ogólnie rzecz biorąc mam więcej zapału do pracy w tym roku (nawet nauka idzie OK), przygnębienie oczywiście jest wciąż obecne, ale szybciej się otrząsam i wracam na ziemię.

zdecydowanie nabyłam umięjętności organizacji czasu: daję radę uczyć się, ćwiczyć, poczytywać i jeszcze wyjść do ludzi..hmm może to będzie ekscytujący rok(mój horoskop tak przynajmniej mówi!).

a no i stwierdziłam, że jak schudnę to wyślę swoje zdjęcia do jakiejś agencji modelek, nie mam nic do stracenia! a jeżeli mi się powiedzie to mam gratisowe zwiedzanie i podróże <3

trzymam za was kciuki!! i pamiętajcie pozytywne myślenie czyni cuda, jestem tego przykładem!






6 komentarzy:

  1. masz rację; pozytywne myślenie mimo wszystko :)
    cieszę się że dobrze Ci idzie oby tak dalej :)
    nie trać motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. skoro myślisz o byciu modelką - ucz się, szczególnie języków.
    powodzenia
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nastawienie! :) Nie trać tej energii i idź tak dalej przez życie!

    A do modelingu na podstawie wagi i wzrostu możesz już śmiało teraz wysyłaś. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No i teraz piszesz do rzeczy! :) Przelewaj na nas taką pozytywną energię bo sie bardzo przyda :) Pamiętaj, że Ty JUŻ jesteś PIĘKNA. :) Promieniejesz aż przez dodawane notki. :) Tak trzymaj :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No pewnie pozytywne myślenie to klucz do sukcesu. :)
    Widzę w tym wpisie sporo motywacji i optymizm, tak trzymaj. ;)
    Z tą jogą też fajnie, no i zdrowe odżywianie, nie ma się do czego przyczepić.
    Trzymaj się. ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. :) Masz rację. Dobrego weekendu Ci życzę :)) :*

    OdpowiedzUsuń