piątek, 22 lutego 2013

U mnie jak zwykle wiele komplikacji, za wiele. Zupełnie nie mam czasu żeby  złapać trochę powietrza.
Mama zauważyłą, że coś się ze mną dzieję, ale to moja wina. Nie potrafię już dłużej udawać, może kiedy dam sobie pomóc to w końcu wypłynę.
A więc zostałam zapisana do psychologa. Rozmawiam o problemach z obcą osobą i naprawdę czuję ulgę, wyrzucam z siebie złe emocje, oczyszczam się z tej zarazy. Wydaje mi się, że nie robie tego wyłącznie dla siebie, ale i dla ludzi, którzy są istotni w moim życiu, bo ich nieszczęście boli mnie bardziej niż własne.
Uśmiech mamy, taty = plus 10 do samopoczucia, dotarło do mnie, że bez Niej nie istnieję i tak dużo jej zawdzięczam. Zawsze kiedy utknę na mieliźnie Ona dmucha w żagle. Tata trzyma nas obie, a Jego surowe spojrzenie momentalnie przywraca mnie do porządku.
A moi "posrani" znajomi, których chciałam od siebie odepchnąć, wciąż TU są, bez nich również nie miałabym po co żyć. Jesteśmy dla siebie źródłem  niekończącej się energii, czerpiemy ją z wspólnie.

 I tak to jest, musiałam stanąć na krawędzi żeby się przekonać ile mam.

Wiadomo nie wszyscy wokół nas są pozytywni i nie mam zamiaru tracić na nich czasu, wolę otoczyć się tymi wartościowymi ludźmi, dla których nie jestem kolejnym trybem w maszynie.

Narazie muszę się cieszyć, na studiach wreszcie trochę luźniej, więcej czasu na przyjemności, oby tak dalej dalej dalej..

waga:47,1
“And then all of a sudden, I didn’t need to show people. Because it was painfully obvious all the time. I started trying to cover myself up. I shrank from hugs. Especially from my family. Hugging them, I would feel them feeling my spine. My ribs. My shoulder bones. So I stopped. Stopped the hugging. Crawled inwards. Curled up, went under, didn’t come out.” - Biting Anorexia

11 komentarzy:

  1. Piękna waga.! Ale Ci jej zazdroszczę, choć nie mam prawa bo to Twoja praca i wysiłek. Tak to już jest, że doceniamy coś dopiero gdy utracimy lub jesteśmy tego bliscy. Uwielbiam Twoje wpisy. Mają duszę, choć piszesz o sprawach codziennych i oczywistych - głębię zachowujesz.. :) Trzymaj się dzielnie, mam nadzieję, że będzie u Ciebie tylko lepiej i że osiągniesz szczęście oraz poczucie spełnienia. Na to trzeba pracy i wysiłku ale opłaca się i przede wszystkim - jest możliwe. :) Tulę :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze zrobiłaś. Są osoby dla których warto dbać o swoje zdrowie i dobrze, że oni są przy Tobie i Ci pomagają. Tylko się cieszyć, że mamy troszczące się o nas rodziny. Rozmowy z psychologiem pewnie Ci pomogą, chociaż rozumiem, że z perspektywy trochę dziwnie brzmi opowiadanie o problemach zupełnie obcym osobom. Czasem jednak tak chyba łatwiej :)
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za komentarz i miłe słowa u mnie. Naprawdę bardzo mi miło :)
    A jeżeli chodzi o psychologa. Cieszę się, że te rozmowy przynoszą Ci ulgę. Mam nadzieję, że współpraca będzie się dalej układać pomyślnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna waga, pięknie już wyglądasz teraz nie pozostaje Ci nic innego jak cieszyć się życiem ;-) a oto kilka rad znalezionych na suop'ie:
    BÓG NIGDY NIE MRUGA
    50 LEKCJI NA TRUDNIEJSZE CHWILE W ŻYCIU

    Lekcja 1. Życie jest niesprawiedliwe, ale i tak jest dobre
    Lekcja 2. Jeśli nie wiesz, co dalej, po prostu zrób następny właściwy krok
    Lekcja 3. Życie jest za krótkie, żeby tracić czas na nienawiść
    Lekcja 4. Nie traktuj siebie tak poważnie. Nikt poza tobą tego nie robi
    Lekcja 5. Co miesiąc spłacaj zadłużenie na kartach kredytowych
    Lekcja 6. Nie musisz wygrywać każdego sporu. Pozwól innym zostać przy swoim zdaniu
    Lekcja 7. Płacz w towarzystwie przynosi większą ulgę niż płacz w samotności
    Lekcja 8. Możesz się rozgniewać na Boga. On to wytrzyma
    Lekcja 9. Najważniejszym organem płciowym jest mózg
    Lekcja 10. Bóg nigdy nie daje nam więcej, niż potrafimy udźwignąć
    Lekcja 11. Pogódź się z przeszłością, by nie psuła ci teraźniejszości
    Lekcja 12. Twoje dzieci mogą zobaczyć, że płaczesz
    Lekcja 13. Nie porównuj swojego życia z życiem innych. Nie masz pojęcia, co przyniósł im los
    Lekcja 14. Jeśli musisz utrzymywać związek w tajemnicy, nie powinieneś w nim być
    Lekcja 15. Wszystko może się zmienić, zanim zdążysz mrugnąć. Ale nie martw się, Bóg nigdy nie mruga.
    Lekcja 16. Życie jest za krótkie, żeby się nad sobą użalać. Zajmij się życiem albo zajmij się umieraniem
    Lekcja 17. Poradzisz sobie ze wszystkim, co cię spotyka, jeśli skupisz się na chwili obecnej, zamiast wybiegać myślą naprzód
    Lekcja 18. Pisarzem jest ten, kto pisze. Jeśli chcesz być pisarzem pisz
    Lekcja 19. Nigdy nie jest za późno na szczęśliwe dzieciństwo
    Lekcja 20. Kiedy walczysz o to, co w życiu kochasz, nie przyjmuj odmowy do wiadomości
    Lekcja 21. Zapal świece, śpij w lepszej pościeli, włóż elegancką bieliznę. Nie czekaj na specjalną okazję – wystarczającą okazją jest dzisiejszy dzień
    Lekcja 22. Przygotują się ponad miarę, a potem daj się ponieść
    Lekcja 23. Bądź ekscentryczny już dziś. Nie czekaj na starość, by ubierać się na filetowo
    Lekcja 24. Zacznij odkładać dziesięć procent na emeryturę już od pierwszej wypłaty
    Lekcja 25. Nikt prócz ciebie nie odpowiada za twoje szczęście. Jesteś menedżerem własnej radości
    Lekcja 26. Każdą tak zwaną katastrofę kwituj słowami „Czy za pięć lat to będzie miało jakieś znaczenie?”
    Lekcja 27. Zawsze wybieraj życie
    Lekcja 28. Wszystkim wszystko wybaczaj
    Lekcja 29. To nie twoja sprawa, co myślą o tobie inni
    Lekcja 30. Czas leczy niemal wszystkie rany – daj mu tylko trochę czasu
    Lekcja 31. Niezależnie od tego, jak dobrze lub źle wygląda sytuacja, ona i tak się zmieni
    Lekcja 32. Gdy zachorujesz, nie zaopiekuje się tobą twoja praca, tylko twoi przyjaciele. Dbaj o nich
    Lekcja 33. Uwierz w cuda
    Lekcja 34. Bóg cię kocha, bo jest Bogiem, a nie dlatego, że coś zrobiłeś albo czegoś nie zrobiłeś
    Lekcja 35. To, co cię nie zabije, naprawdę cię wzmocni
    Lekcja 36. Umrzeć młodo – to wygląda dobrze tylko w filmach. Starość jest zdecydowanie lepsza
    Lekcja 37. Twoje dzieci mają tylko jedno dzieciństwo. Niech będzie niezapomniane
    Lekcja 38. Niezależnie od wyznania, czytaj Księgę Psalmów. Znajdziesz w niej wszystkie ludzkie emocje
    Lekcja 39. Wychodź z domu każdego dnia. Cuda tylko czekają aż je odkryjesz
    Lekcja 40. Gdyby wszyscy porównywali swoje problemy z innymi, nie zamieniliby się z nikim za żadne skarby
    Lekcja 41. Nie bądź wolnym słuchaczem życia. Uczestnicz w nim aktywnie i wykorzystaj w pełni każdy moment
    Lekcja 42. Pozbądź się wszystkiego, co nie jest pożyteczne, piękne lub radosne
    Lekcja 43. Ostatecznie liczy się tylko to, że kochałeś
    Lekcja 44. Zazdrość to strata czasu. Masz już wszystko, czego naprawdę potrzebujesz
    Lekcja 45. Najlepsze jeszcze przed nami
    Lekcja 46. Nie ważne, jak się czujesz: wstań, ubierz się i przyjdź, gdzie trzeba
    Lekcja 47. Oddychaj. To koi umysł
    Lekcja 48. Kto o nic nie prosi, niczego nie dostaje
    Lekcja 49. Ustępuj
    Lekcja 50. Życie nie jest przewiązane kokardą, ale i tak jest wspaniałym prezentem.
    p.s. fajna nutka

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam czytać Twojego bloga :)
    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna waga, przy twoim wzroście musisz już szczuplutko wyglądać. :)
    Widać jest pozytywnie i cały ten wpis bije jakąś taką radością.
    Oby tak dalej. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. wiesz co.. muszę Ci powiedzieć, że czuję jakąś więź z Tobą. Mam podobne wymiary co Ty kiedys. 65Kg, 174cm. Gdybym ważyła tyle co ty... czułabym się idealnie. W ile czasu tyle schudlas? Ja zaczynam sie glodzic, inaczej nie potrafie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pozytywnie, cieszy mnie to, ściskam cię mocno i dziękuje za twój komentarz ostatnio, podniósł mnie na duchu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. stawanie na krawędziach życia nas wiele uczy. otwiera oczy na to, co wcześniej było taką błahostką.
    powodzenia.
    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wytrzymam, musisz mi opowiedzieć historię swojego odchudzania, bardzo mi to pomoże! Tez chce zeby mi sie udalo tak jak Tobie ! <3 moge poprosic o Twoje gg :)?

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety często gdy prawie coś tracimy, lub już tracimy. Zdajemy sobie sprawę z tego ile to dla nas znaczy i jakie jest ważne. Dobrze, że zdałaś sobie z tego sprawę. Trzymam za Ciebie kciuki kochana. Z rodziną i znajomymi u boku na pewno dasz radę. ;*

    OdpowiedzUsuń